• Перша реєстраційна компанія

    Перша реєстраційна компанія

  • Перша реєстраційна компанія

    Перша реєстраційна компанія

  • Перша реєстраційна компанія

    Перша реєстраційна компанія

    Read more

Реєстрація фізичної особи - підприємця

Реєстрація товариства з обмеженої відповідальністю

Детальнiше

Отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

Отримання Електоронного цифрового підпису (ЕЦП)

Отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

Отримання ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами

Благодійна організація

Згідно чинного законодавства благодійною організацією є  юридична особа, основною метою діяльності якої є благодійна діяльність. Благодійні організації можуть створюватись у формі благодійного фонду, благодійного товариства та благодійної установи.

Бладійна організація в Україні має статус неприбутковості.

Засновниками благодійних організацій можуть бути як фізичні так і юридичні особи.

Вартість та строки реєстрації благодійної організації Ви можете дізнатися, зателефонувавши до спеціалістів нашої компанії за телефонами:

044 379 15 36

096 219 59 19

095 217 62 27

063 841 03 99

 

Продаж компаній з ПДВ

Ви вирішили організувати власний бізнес, або розширити вже існуючий  та Вам необхідно створити юридичну особу та отримати статус платника ПДВ? Оптимальним рішенням для Вас буде купівля вже зареєстрованої компанії, яка не вела діяльність та зареєстрована платником ПДВ.
Чому вигідна саме купівля компанії? Але ж це дорожче чим замовити реєстрації компанії з нуля?
Так. Але купуючи компанію з ПДВ вже на наступний день Ви можете  проводити фінансово-господарські операції з ПДВ, а не чекати іноді до 2 – ох місяців поки нову компанію зареєструють платником ПДП.
Згідно норм Податкового кодексу особа має право добровільно зареєструватись платником ПДВ, не маючи відповідних оборотів, подавши до податкового органу заяву встановленого зразка, не пізніше ніж за 20 календарних дні до початку податкового періоду, з якого Ви бажаєте отримати статус платника ПДВ.
Але бізнес диктує нам дуже швидкий темп як в плані прийняття рішень так і в організаційній сфері діяльності компаній. Тому все більше людий надають перевагу вже зареєстрованому та повністю готовому к  роботі бізнесу.
Є час чекати? – Ми допоможемо зареєструвати компанію та отримати статус платника ПДВ.
Немає часу, але вже пора діяти та заробляти гроші? – Придбайте зареєстровану компанію з ПДВ та вже завтра починайте отримувати прибуток!
Всі компанії, які пропонуються на продаж мають статус платника ПДВ. Банківські рахунки не відкривались, діяльність не проводилась.
Вартість компанії залежить від району реєстрації та необхідності надання в подальшому юридичної адреси.
Для більш детальної інформації звертайтесь за телефонами:
         096 219 59 19
         095 217 62 27
         063 841 03 99
Наші спеціалісти підберуть Вам компанію, яка повністю відповідає Вашим вимогам!

Громадське об`єднання

Згідно норм Закону України «Про громадські об’єднання» добровільне об’єднання юридичних та фізичних осіб створене з метою задоволення культурних, соціальних, екологічних, економічних інтересів та захисту прав і свобод є громадським об’єднанням. Законом також встановлено форми громадських об’єднань – громадська організація (об’єднання, засновниками та учасниками якого є фізичні особи) та громадська спілка (об’єднання засновниками якого є юридичні особи приватного права, а учасниками можуть бути і фізичні і юридичні особи).

Вартість та строки реєстрації громадського об’єднання Ви можете дізнатися, зателефонувавши до спеціалістів нашої компанії за телефонами:

044 379 15 36

096 219 59 19

095 217 62 27

063 841 03 99

 

Товариство з обмеженою відповідальністю

 

До уваги власників та керівників юридичних осіб!

         У зв’язку із набранням чинності  11 липня 2021 року наказу Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», та відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (абз. 4 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення»):

Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, а саме: з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року.

         Відповідно до ч. 9 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" відомості про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності не подають: політичні партії, структурні утворення політичних партій, професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілок, передбачені статутом профспілок та їх об’єднань, творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок, організації роботодавців, їх об’єднання, адвокатські об’єднаня, торгово-промислові палати, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, релігійні організації, державні органи, органи  місцевого самоврядування, їх асоціацій, державні та комунальні підприємства, установи, організації.

         Відповідно до ст. 166 – 11 Кодексу України про адміністративні правопорушення:

Неподання або несвоєчасне подання державному реєстратору передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи або про його відсутність, або документів для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи -

тягнуть за собою накладення штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Для надання послуги із подачі державному реєстратору інформації про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності радимо звернутись до кваліфікованих юристів Юридичної фірми "Перша реєстраційна компанія"

Для більше детальної інформації звертайтесь за номерами телефонів:

(096) 219 59 19

(095) 217 62 27

(063) 841 03 99

Наші юристи із задоволенням нададуть Вам консультацію та зорієнтують по вартості послуги!

 

Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) є найпоширенішою організаційно – правовою формою юридичної особи в Україні.

 

На сьогоднішній день основними перевагами ТОВ є:

 

  • відповідальність засновників обмежена розміром їх частки у статутному капіталі компанії;

  • відсутність мінімального розміру статутного капіталу;

  • засновниками ТОВ можуть бути фізичні особи, як громадяни України так і іноземці, а також юридичні особи незалежно від країни реєстрації.

 

Слід пам'ятати, що Товариство з обмеженою відповідальністю не може мати єдиним учасником інше господарське товариство, учасником якого є одна особа. Особа може бути учасником лише одного товариства з обмеженою відповідальністю, яке має одного учасника (ч. 2 ст. 141 Цивільного кодексу України).

 

Для проведення державної реєстрації ТОВ перш за все необхідно визначити напрямки діяльності компанії. Також необхідно чітко визначити:

 

  • найменування ТОВ українською мовою (за бажанням, крім української мови, найменування може бути викладене будь-якими іншими мовами). Найменування підприємства – це унікальна назва підприємства, що не повинна точно співпадати з назвою інших підприємств такої ж організаційно-правової форми;
  • розмір статутного капіталу ТОВ, що на даний час не обмежений мінімальними чи максимальними межами;
  • розподіл часток між засновниками компанії (якщо засновників більше одного);
  • місцезнаходження ТОВ;
  • види діяльності за КВЕД-2010;
  • систему оподаткування (спрощена чи загальна), а також необхідність реєстрації платником ПДВ;
  • контактну інформацію (номер телефону, електронна пошта на ін.).

 

Порядок реєстрації ТОВ визначений законом. Для того щоб правильно та своєчасно провести державну реєстрацію ТОВ краще звернутись до професіоналів, якими є працівники нашої компанії.

 

Що Ви отримаєте звернувшись до нас?

 

  • допомогу при виборі видів діяльності та відповідності їх КВЕД-2010;

  • безкоштовну консультацію з питання вибору оптимальної системи оподаткування;

  • підготовку статутних документів;

  • проведення державної реєстрації ТОВ в районній Державній адміністрації;

  • опис (документ, що підтверджує факт прийняття державним реєстратором реєстраційної заяви, та який має унікальний цифровий код для отримання виписки із Єдиного державного реєстру);

  • Виписку із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (в минулому - Свідоцтво про державну реєстрацію);

  • Витяг з реєстру платників єдиного податку та реєстру платників ПДВ (в залежності від обраної системи оподаткування);

  • печатку із найменуванням підприємства.

 

Постановка на облік в органах Державної фіскальної служби (ДФС) України та органах статистики здійснюється автоматично після проведення державної реєстрації ТОВ.

 

Строки виконання роботи:

 

  • реєстрація ТОВ – 2 робочі дні з дня отримання від Вас нотаріальної довіреності та підписання Статуту компанії;

  • реєстрація платником єдиного податку – від 5 до 10 робочих днів, в залежності від територіальної податкової інспекції (даний строк включає отримання відповідного витягу із реєстру платників єдиного податку);

  • реєстрація платником ПДВ – 3 робочі дні (у разі добровільної чи обов'язкової реєстрації платником ПДВ);

  • отримання витягу з реєстру платників ПДВ – 3 робочі дні з моменту реєстрації в якості платника ПДВ.

 

Статус платника єдиного податку та платника ПДВ можна перевірити в будь-який час на офіційному сайті ДФС України.

 

Вартість послуг:

 

  • реєстрація ТОВ – 1500 грн.

  • реєстрація ТОВ в якості платника єдиного податку або платника ПДВ – 500 грн.

 

У вартість послуг не входить оформлення нотаріальної довіреності, що становить, а також за бажанням засвідчення підписів засновників на статутних документах.

 

Додаткові послуги:

  • реєстрація касового апарату (реєстратора розрахункових операцій) – 1500 грн.

  • оформлення найманих працівників – 300 грн. за кожну особу.

  • отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 1500 грн.

  • отримання ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами – 1500 грн.

 

Фізична особа підприємець

Якщо Ви бажаєте розпочати власну справу, але не маєте бажання створювати юридичну особу, то Вам необхідно зареєструватись як фізична особа – підприємець (ФОП).

Статус фізичної особи – підприємця є найпоширенішим статусом в Україні, що засвідчує право особи на здійснення підприємницької діяльності.

Отримати статус ФОП може як резидент так і нерезидент України. У випадку реєстрації ФОП нерезидентом України, необхідно отримати посвідку на тимчасове проживання, із зазначення місця реєстрації в Україні та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

  До початку проведення реєстрації ФОП Вам необхідно визначитись із:

  •  видами діяльності, якими Ви бажаєте займатись (за КВЕД-2010);
  • системою оподаткування (єдиний податок чи загальна система).

Після цього необхідно пройти етап державної реєстрації в районній Державній адміністрації. Постановка на облік в органах Державної фіскальної служби (ДФС) України та органах статистики здійснюється автоматично після проведення державної реєстрації ФОП.

Коли даний етап пройдений, у разі якщо Ви обрали спрощену систему оподаткування, необхідно подати відповідну заяву в територіальний орган ДФС за місцем Вашої реєстрації та зареєструвати книгу обліку доходів (або книгу обліку доходів та витрат, у разі обрання Вами загальної системи оподаткування).

Щоб позбавити себе зайвих клопотів та можливих помилок, при проведенні реєстрації ФОП, радимо звернутись до спеціалістів нашої компанії. Маючи великий досвід в даній сфері ми проведемо реєстрацію якісно та в найкоротші терміни.

Для того щоб спеціалісти нашої компанії розпочали свою роботу необхідно оформити нотаріальну довіреність від Вашого імені на право проведення реєстраційних дій та надати копію паспорта та ідентифікаційного номера.

Що Ви отримаєте звернувшись до нас?

  • допомогу при виборі видів діяльності та відповідності їх КВЕД-2010;
  • безкоштовну консультацію з питання вибору оптимальної для Вас системи оподаткування;
  • проведення державної реєстрації ФОП в районній Державній адміністрації;
  • опис (документ, що підтверджує факт прийняття державним реєстратором реєстраційної заяви, та який має унікальний цифровий код для отримання виписки із Єдиного державного реєстру)
  •  Виписку із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (в минулому - Свідоцтво реєстрації)

У разі обрання Вами спрощеної системи оподаткування ми подаємо відповідні документи до територіальної податкової інспекції та отримуємо:

  • Витяг з реєстру платників єдиного податку;
  • зареєстровану Книгу обліку доходів.

Постановка на облік в податковій інспекції в якості платника єдиного соціального внеску (ЄСВ) проходить автоматично, про що є запис у Виписці із ЄДР.

Строки виконання роботи:

  • реєстрація ФОП (незалежно місця прописки) – 2-4 робочі дні з дня отримання від Вас нотаріальної довіреності;
  • реєстрація платником єдиного податку та книги обліку доходів (якщо фізична особа має прописку в м. Києві) – від 5 до 10 робочих днів, в залежності від територіальної податкової інспекції.
  • реєстрація платником єдиного податку та книги обліку доходів (якщо фізична особа має прописку в будь якому іншому регіоні України) – від 10 до 20 робочих днів, в залежності від територіальної податкової інспекції.

Статус платника єдиного податку фізична особа - підприємець отримує з моменту проведення державної реєстрації (якщо обрано 3 групу єдиного податку), або з першого числа місяця наступного за днем реєстраціі (якщо обрано першу чи другу групу єдиного податку), що дає змогу починати працювати з визначеної дати, ще не маючи на руках витягу з реєстру платників єдиного податку.

Статус платника єдиного податку можна перевірити в будь-який час на офіційному сайті ДФС України.

Вартість послуг:

  • реєстрація ФОП з пропискою по м. Києву – 600 грн. (включаючи реєстрацію платником єдиного податку та книги обліку доходів).
  • реєстрація ФОП з пропискою в будь-якому регіоні України – 1300 грн. (включаючи реєстрацію платником єдиного податку та книги обліку доходів).

У вартість послуг не входить оформлення нотаріальної довіреності.

Додаткові послуги:

  • виготовлення печатки – 600 грн.
  • реєстрація касового апарату (реєстратора розрахункових операцій) – 3000 грн.
  • оформлення найманих працівників – 500 грн.
  • отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 3000 грн.
  • отримання ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами – 3000 грн.
  • бухгалтерське супроводження діяльності – від 500 грн. на місць.

Контакти:

         096 219 59 19

         095 217 62 27

         063 841 03 99

UA-93097612-1